February 18, 2011

sy mirip die ?? :)

.setelah sekian lame sy kadd kolej tuh .kebelakangan nyh sy dikejutkan dengan satu panggilan n soalan .HAHA ,nak tauk ape panggilan n soalannye .jeng jeng jeng .ade sorang mamat tuh tanye sy nyh 'adeq SCHA ke ?' bhahahaha .mak ai .tymetuh dah tergelak mcm haramlahh .takkpayah ckp .had0ii .tetibe ja tanye soklan mcmtuhh .TEKEZOT mak nyah :) adakah sy mirip die ?kalo sekali ja tape .nyh besepah kodd skunk tanye aku nyh adeq SCHA ke .haih .ape yg sama kadd muke aku nan die ponn aku tataw .penah gaklahh buadd keje giler .print gamba SCHA then lekadd kadd cermin .pastuh tengok muke sendiri nan die .sbb nak tauk sangadd ape bezanye .

17.2 : sy tanye pada kawan sy (abraha). aku nak tanye satu soklann .ape yg sama aku nan SCHA .nak tauk die ckp ape .sbb perangai aku sama mcm die .pastuh muke aku ponn ade sikidd mcm die .haih .knp aku tak rase aku mcm die yee ?aku takrase pon muke aku mcm die n aku takkrase pon aku punye pangai mcm die .tp knp org sume ckp mcmtuhh .


STATEMENT : nama bapak sy nan die pon dah jelas jelas tunjukkan yg kami bukan adeq beradiq ! nama bapak SCHA is Al-Yahya .nama bapak sy is Ahmad :) so lpas nyh hope sangaddlahh tade org nak samekan sy mcm die .hehe .

nyh die idola semua org .yg disamakan dengan sy.
ILOVEYOU :)

No comments:

Post a Comment