June 12, 2011

ya allah ! hanya padamu aku memohon agar semuanye kembali seperti sedia kala . aku tataw cumne nak hadapi sume nyh . aku hanye mampu menanges dan terus menanges . bagi aku , ituh ja yg aku boleh buadd . sbb aku rase tiade lagi harapan untuk aku bersama dengannye kembali . aku cume inginkan die ade disamping aku ketika sedih , gembira , susah , dan senang seperti sebelom ini . tapi hakikatnyee . hurmpp :'( .biler aku cube untuk memperbetulkan keadaan , aku rase mcm aku memaksa . tp aku takk sanggup nak tengok die bergembira dengan perempuan laen ! aku takk saggup nak tengok die on call o mssge dgn org laen *permpuan . mungkin kesalahan yang aku buadd amat melukakan hati die . sampai die tanak time aku lagi . aku tauk segala - galanye berpunca daripada aku . tp tolonglah sayang , bglahh sy 1 lagi peluang untuk menebus segalanye ! sy cume nak awak ada dlm hidup sy kembali . ituh ja . sy tanak bende laen pon daripada awk . kaseh sayang , kemesraan yg awk penah bg kadd sy sumenyee sy rinduu ! sy sayang dengan relationship kita yg dulu :'( 

( i just need u my honey ! )

1 comment:

  1. have faith on him.. maybe one day he realize how sincere your regret and hopefully he will apologize for all what have you done to him and he will be with you once more like old time story...

    ReplyDelete