March 29, 2011

asalamualaikum ^^ selamad pagi kengkawan .

dah 2 hari aku nanges .2hari jugaklahh aku takk makan .knplahh sume bende nyh jadi ? ape salah aku ?ya allah ,besar sangadd dugaan yg kao berikan padaku .aku hambamu yang sangadd lemah .takk mampu untuk menangani dugaan yg kao berikan padaku .ape yg harus aku lakukan untuk membetulkan keadaan kembali .haty dan perasaan aku tersekse selama 2hari ini .

aku hambaMu hanya meminta pertolongan agar masalah ini berjalan dan berakhir dengan kesudahan yg cukup indah dan tidak ade persilisihan faham lagi .aku sayang pada die .tp mungkin betul ape yg mama ckp pada aku harituh .aku kene terima ape yg diperkatakan oleh mak aku sendiri .aku takk ingin membeci dirimu krana aku terlalu sayang padamu .

tetapi aku harus lakukan keputusan yg cukup baek bagi dirimu dan juga aku .aku perlukan waktu untuk memeberi jawapan yg kao inginkan .maafkan aku jikalau jawapan yang diberi menyakitkan haty mahupun yg sebaliknye .walau ape pon yg terjadi ,aku harap kita masih boleh berkawan seperti biasa .ya ,mungkin ssh bg kao dan aku .tp kita harus terima hakikat .

jawapan masih belom aku ketahui .mungkin aku perlu pk panjng tentang masalah ini .jadi aku mintak tolong .janganlahh push aku untuk membuat keputusan yg terburu-buru .harap dikau mengerti perasaanKu :( kerna aku tidak akan lagi menyakiti haty org laen termasuk dirimu .


* The End * 

No comments:

Post a Comment