March 14, 2011

cerita tentang die .

heyheyhey blogger's :)

new story here .mari kita bace ramairamai .
skunk nyh aku dah ade kadd my beloved family house (petaling jaya ) .lama jugaklahh takk jejak kaki kadd umah nyhh .sbb bz kann .dengan study n promise .hakhak .btw ,nyh nak citer pasal sorang budak nyhh .if die tulis blog ja .mesti ade nama sy .tatawlahh knp .hakhak . tp nak buadd mcm mana .dah kami saling menyayangi .hey bukan LESSBIAN okei .kami dah sayang mcm adeqbadeq .sbb die adeq kepada myLaoGong ~ barubaru nyh aku bace blog die .mmg kelakalahh .die citer mcm mcm pasal aku .hakhak .aien aien .akak takk kesah adeq nak ckp ape ponn .tp aien jangan cakap bukan2 pasal akak dah la yee .akak sentiase ade nan aien .takk kesahla susah o senang .aien jangan risaulahh .kitalkann KAWAN :)

keyhh ,yang pasal harituh sy gadoh nan myLaoGongtuhh .hehe .adatlahh org bercouplekann .mesti ade gado2 .bukan nak ckp apelahh .kita permpuankann .mesti banyak pasaan yg melanda diri .aww aww ~ ayadtuhh kelaka ohh .now ,kami dah cukup okei dan berhappy ^^ hehehe .ILOVEYOU LaogGong !!

P/S : kepada sesapa yg nak usha blog die .nyh linknye .clicklahh kadd sini ^^ then bace ape yg die tulis pasal aku .aku dah mcm org femous bg die pon ade jugak .hakhak (perasanlahh pulakk) :)

2 comments: